LC:2 alltid = LC:2 2003???

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

hopp_o_galopp

Ja? Om det i proppen står LC:2 är det då alltid samma program som LC:2 2003 eller finns det ett nyare?

Tacksam för svar :bow:

Sv: LC:2 alltid = LC:2 2003???

Jag menar förresten inte nyare program, för det vet jag att det inte finns! (Ser man på ridsportsförbundets hemsida) Jag är trött o skrev fel :p

Jag menar ANDRA LC:2 (äldre) som också tillämpas. Eller är helt enkelt LC:2 ALLTID LC:2 2003?

Okidoki. Tack för svar! :) :bow:
Det var som jag misstänkte då! :p

ja, det är alltid senaste versionen som avses om inget annat står.
ska man ha ett äldre måste man skriva det i proppen (kan hända tex i början på ett år innan de nya programmen har kommit till arrangörerna)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 172
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
2 276
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 253
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar