Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Contezza

Såg en film av en som filmade när hon red lb:0
När jag såg filmen så tyckte jag att programet inte verkade så svårt så jag tänkte titta närmare på det.
Men det står förlängd språnglängd i galoppen och förlängd steglängd i traven.
Vad är det?

Sv: Lb:0

det betyder att hästen ska länga på steget med med en vidbehållen takt. Alltså inte springa fortare utan bara länga steget.
hm... hoppas du förstod :p

hästen ska öka på steglängden men inte så mycket att det blir mellantrav eller mellangalopp

Tycker Lb:0 är ett bra börja tävla program..... var det mig du såg rida???

hehe ok..
Gillar Wilmer jag.
Söker en dressyr häst men eftersom jag ej får ta så stora lån så måste jag vänta med att köpa häst tills jag får bättre inkomst.

*kl*
Privata samtal får gärna tas via pm. Och eftersom sakfrågan inte verkar diskuteras längre så låser jag tråden.

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 213
Senast: Fiorano
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 666
Senast: Enya
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 363
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar