emma74

Trådstartare
Sonen kom med ett önskemål att jag skulle spela in Lazytown åt honom men han visste inte vilken kanal eller tid det visas - någon som vet?

Sv: Lazytown?

Lazytown visas ibland på tv4 - det är nog på helgerna va?

Det visas också på Playhouse Disney, flera gånger varje dag...

tack båda två - då har inte vi fått fnatt här hemma - sonen sa att det var med en snutt efter ett inspelat avsnitt av Teletubbies (från TV4) och så sa han att han hade sett det på disneychannel med (har "bara" dianeyshannel och inte toon och playhouse) ... blev lite förvirrad då... men då stämmer det!! då vet jag var jag ska leta!!

Här är en som kollar på Lazytown ;)

Det går i morgon lördag och på söndag på tv4 kl 06,00

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 343
Övr. Barn Letar skor till både 12 åriga sonen och 5 åriga dottern och tycker inte jag hittar någonting. Vad ska vi ha 😄😄
Svar
15
· Visningar
744
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 275
Senast: Krålus
·
Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
14
· Visningar
914
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama