G

Gilraen

Vilken ska jag ha?
343342_90507.jpg

den jag har nu..

343342_65446.jpg

Eller denna, den har jag gjort själv..

Tack på förhand!
 
Jag tycker att den första är snyggast, ser väldigt proffsig ut. Möjligtvis ser hästen lite väl trött ut på bilden...
 
Jag tycker den andra.
Den är mer färgglad och lite roligare på nåt sätt.. :)
Dessutom tycker jag att den gråa är lite stel och för grå.
 
Den första ser något trist ut, men är stilren och snygg.

Den andra är mer livlig dock blev jag lite smått snurrig av den och ser hela sidan sån ut så tror jag att jag börjat må illa efter ett litet tag. :crazy:


En blandning hade varit snyggast. Lite mindre kurvor och snurrar än den andra och lite livligare än den första.
 
Okej.. Något tips på hur jag kan göra för att det ska bli bättre?
 
liite mörkare bakgrund kanske ? och den där snurren runt hästen kanske kan fixas lite mörkare ? men jag vet inte. Jag tycker den är fin som den är..
 
Jag tycker ettan var snyggast.
Jag gillar inte färgerna på tvåan. Det sticker lite i ögonen på något sätt och sådana sidor får mig bara att skynda bort. :crazy:
 
Okej-- Men när jag ser ettan så tänker jag på höst och vinter, och det är ju faktiskt sommar!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 016
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
208
Senast: sweep
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 814
Senast: Enya
·
Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
428
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp