Lätta promenadskor

Mirre

Trådstartare
Min mamma med rygg och knäproblem är på jakt efter riktigt lätta skor att promenera i. Gärna med bra stötdämpning och lätta att få på även om man inte kan böja sig alla dgr.
Efter att ha ramlat ner i ett hisschakt och landat på hisstaket 2m ner, är inte ryggen vad den borde vara.
Ekonomin är inget vidare hos dem, så inte för dyra.
Men har ni några tips?

Ska det vara i stilen gympadojor? Det finns ju flera lätta, lättpåträdda skor från bl a Salomon (med nät som ventilerar). Annars kanske MBT-skor kan vara något om ryggen krånglar? Många med ryggproblem vittnar om att överrullningen gör underverk för ryggen vid promenader.

Ja det är väl det hon är ute efter mest tror jag.
MBT ska jag tipsa om, har hört många som är nöjda med sådana

Liknande trådar

Skola & Jobb Skulle gärna köpt Sketchers, men de är en smula för dyra. Vilka är era bästa tips? Har Jalas nu och de är ingen hit (för). Får ont i...
Svar
8
· Visningar
339
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 849
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 023
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar