Låta hunden slicka på kläder mm.

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare knasigare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 4 270
K

knasigare

Är det ofräscht eller inte? Hundarna äter ju en hel de äckligt, iallafall gör våran det än, han är ju inte så gammal än och äter väl det han får tag på ute.
Han började slicka på mina kläder och jag slogs helt plötsligt av hur äckligt det kanske är, han äter ju andra hundars skit ibland och sånna äckliga saker och jag fick lite småpanik och bytte kläder..löjligt men den tanken fick mej så äcklad.

Försvinner allt äckel o sånt från munnen, bakterier och sånna saker eller är det alltid kvar liksom, eller hur jag ska förklara..förstår någon min fråga tro?

Sv: Låta hunden slicka på kläder mm.

Du ska vara veta hur mycket mer bakterier en människa har en hund:P så det är fräcare att kyssa en hund en människa fast man aldrigt tro det:P

Men jobbit när hund vill hålla på slickas så min papillon ska slick apå allt han ser jobbigt, men försöker säga till han iaf så han ska sluta för känns iaf äckligare en va det är.

Du ska vara veta hur mycket mer bakterier en människa har en hund:P så det är fräcare att kyssa en hund en människa fast man aldrigt tro det:P

Okej, skönt o veta, sökt runt massa också och de verkar inte som om det är så äckligt som man kan tro ibland.

Men inte äter hunden hundskit? :confused: Annan skit ja men hundskit har alla hundar jag träffat på tyckt varit jätte äckligt.

Min Leia har sen hon var liten slickat mycket, speciellt när man klappar henne så slickar hon gärna på en. Ngn som vet varför de gör så? Tycker iofs inte att det är äckligt men lite udda beteende.

Ofräscht eller inte. Jag skulle inte låta mina hundar slicka på mina kläder. Blir bara en ful ovana.

Men inte äter hunden hundskit? :confused: Annan skit ja men hundskit har alla hundar jag träffat på tyckt varit jätte äckligt.

Vissa verkar han gilla och vissa bryr han sej inte om, väldigt olika. Jag försöker ju givetvis hålla honom borta från sånt med det är inte de lättaste alltid.

Ofräscht eller inte. Jag skulle inte låta mina hundar slicka på mina kläder. Blir bara en ful ovana.

Nej det är inte något jag tillåter heller men ibland så gör dom ju de och det är inte alltid det är lätt att stoppa alltid. Men det händer ju inte ofta.

Nej det är inte något jag tillåter heller men ibland så gör dom ju de och det är inte alltid det är lätt att stoppa alltid. Men det händer ju inte ofta.

vad ja hört så byter hundar saliv väldigt ofta o är renligare i munnen än vad vi är..
Jag tänker inte så mkt på de utan ja får många pussar i ansiktet av Leia (min vovve).

Klart att dom inte ska slicka på kläder,blir ju blöt fläck då =P

Liknande trådar

Katthälsa Sorry för långt inlägg. Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras. Jag bor...
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: Sassy
·
Hundhälsa *Varning för äckligt innehåll* Jag är så j*vla förbannad, och snart orkar jag inte mer. Min familj tog över en 3-årig airedaleterrier... 2 3
Svar
49
· Visningar
15 735
Senast: H_lena
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på... 2
Svar
31
· Visningar
6 759
Senast: Shark
·
T
Övr. Hund Min sambo har två hundar av modell större. Han låter dem slicka honom INNE i hans mun. Ibland tuggar han mat och låter dom slicka det... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 978
Senast: Soranto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka