Lästips Spanska Ridskolan

M

Mierna

I decembernumret av brittiska tidningen Horse&Rider finns en jättebra artikel om Spanska Ridskolan, för den som är intresserad!

Dom är så fiiiina, hästarna! :love:
 
Sv: Lästips Spanska Ridskolan

De har haft en ganska lång artikelserie om SRS pga de är i England på turné. Kan alltså rekommendera även äldre nr av Horse&Rider.
 
Sv: Lästips Spanska Ridskolan

Åh va kul, ska kolla upp det. Har sett dom IRL, då va dom ännu maffigare:love: :D
 
Sv: Lästips Spanska Ridskolan

Sen att få lägga vantarna på deras bok om hur de arbetar ska bli en glädje...väntar som en: :bump: på att den ska komma med posten.
 

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
853
Senast: Roxy
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 587
Senast: MiniLi
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 853
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp