Lastbilsskåp som regnskydd?

Tussemaja

Trådstartare
Är det någon som har gjort regn/vindskydd av ett sk lastbilsskåp? Jag har just köpt ett som jag tänkte placera i hagen. Det är nästan 9 meter långt och ska placeras i två hagar (staket emellan) och avdelas till två utrymmen för en häst vardera. Jag vill gärna se bilder och tips på hur ni gjort när ni iordningsställt skåpet, tex om ni gjort nåt särskilt med golvet, om ni skurit upp ingångar och i så fall var, hur etc etc... Ja, jag är sugen på alla tips, tankar och ideeer!
 
Sv: Lastbilsskåp som regnskydd?

Går lika bra med bilder, tips containerlösningar. Det blir i princip samma sak...
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 775
G
Träning En bekant till mig har nyligen köpt en hingst som är 12 år. Han betäcker ett litet antal ston varje år, har precis börjat den här...
2
Svar
26
· Visningar
2 672
Senast: trav
·
B
Hästmänniskan Går i funderingar på att bygga ett vindskyd/utestall till hästarna och har lite funderingar! Vill ju lära av andras misstag istället för...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: PrittePuff
·
B
Utrustning Vet inte om det här hamnar rätt men...den blir väl flyttad annars! Går i funderingar på att bygga ett vindskyd/utestall till hästarna...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: Boomerang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp