läst på webben

Håller med suveränt skrivet massor med plus för Staffan

Ja men på det här stället känns det som om folk bara skriver när man kan smutskasta någon annan....
Lite tråkigt att dom inte kan se det positiva med allt!!
:confused:

det känns otroligt låg i tak inom westernsverige just nu.
Därför kändes det så skönt att kunna skriva ett positivt inlägg men med tanke på att ingen svarar så undrar man.

Jag måste säga emot lite ;)

Lågt i tak jämfört med vad? Jag tycker att de flesta trådar handlar om saker som inte blir till diskusioner. Vilket är synd, eftersom detta ändå är ett diskusionsforum. Visst är det bra med positiva inlägg, inget konstigt med det, men en blandning är ju bra tycker jag. :)

Hej Alazzi!

Vad kul att fler upptäcker vilken sund och kunnig hästmänniska, tränare och domare Staffan är!! Jag har själv tränat för honom i över ett år nu och han har gjort underverk för mig och min häst. Staffan är mycket kunnig och tar alltid allt från grunden, utan våld, stress eller tvång. När man tränar för Staffan får man verkligen lära sig att RIDA. Inte bara för att få hjälp med den häst man har för stunden, utan för LIVET! När man rider för Staffan känner man sig alltid välkommen oavsett nivå på ryttare och /eller häst. Jag kan varmt rekommendera honom till alla ryttare, oavsett dicsiplin. (Jag var inbiten dressyrryttare när jag började...) Nu är min häst både tävlad och placerad i westerngrenar. Jättekul!

Tack och kram på dig Staffan!
:banana:
Mayara

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
Utrustning Vi kommer ev bli med släp inom snar framtid, har bara hyrt innan. Vad är extra viktigt att kolla upp innan/fråga om? Min kompis päron...
Svar
1
· Visningar
1 081
Senast: Buzzter
·
Skola & Jobb Det finns ju några här som skrivit uppsats. Jag har kört fast lite i detta med teori och tidigare forskning. Jag är lite nyfiken på hur...
2
Svar
24
· Visningar
1 433
Skola & Jobb Gammal användare, men då inget är helt klart får det bli såhär. Jag har i princip bestämt mig för att säga upp mig från jobbet. Har...
Svar
2
· Visningar
1 396
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama