Mrs Grashopper

Trådstartare
Hejsan Hejasn
Jag undrar om det finns något här som har läst boken Björnkvinnan av Karolina Ramqvist och har en bra förståelse för den och skulle vilja hjälpa mig med lite frågor om den.

MVH :)

Egentligen helt ot... Då jag studerade hade mitt universitet en sida på nätet dit allmänheten, främst riktat till barn men öppet för alla, kunde skicka frågor om vetenskap. Lämplig professor blev sedan ombedd att svara på frågeställningen.

En av professorerna var inte så glad den dagen då någon hade skickat in en fråga, som var precis exakt den uppgiften hon hade gett oss studerande någon dag tidigare. Då frågan berörde hennes område, blev hon givetvis ombedd att svara :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
692
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 012
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 038
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 429
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?