Mrs Grashopper

Trådstartare
Hejsan Hejasn
Jag undrar om det finns något här som har läst boken Björnkvinnan av Karolina Ramqvist och har en bra förståelse för den och skulle vilja hjälpa mig med lite frågor om den.

MVH :)
 
Egentligen helt ot... Då jag studerade hade mitt universitet en sida på nätet dit allmänheten, främst riktat till barn men öppet för alla, kunde skicka frågor om vetenskap. Lämplig professor blev sedan ombedd att svara på frågeställningen.

En av professorerna var inte så glad den dagen då någon hade skickat in en fråga, som var precis exakt den uppgiften hon hade gett oss studerande någon dag tidigare. Då frågan berörde hennes område, blev hon givetvis ombedd att svara :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
505
Senast: FrDrake
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
449
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp