Läskig hemsida?

B

**BORTTAGEN**

Har fått flera mail från someonlikesyou.com och undrar nu vad det är för något. :mad: Jag gillar inte mail som jag inte vet var de kommer ifrån.

Är det någon som vet vad det är för sida? :confused:

Jag vet inte exakt vad det är men jag antar att det är en av de där tjänsterna där någon skriver i mailadressen till 10 personer de gillar eller nåt, alla de får ett brev om att någon gillar dem och uppmanas att även de skriva in 10 adresser, och om det blir en "match" så får båda veta vem det är.

Det är dock väldigt uppenbart att de skickar ut mail till adresser som inte fyllts i, så det är m.a.o helt vanlig spam och bara att deleta.

Åh, och fyll för guds skull inte i någons mailadress på den sidan. :)

OK ungefär som jag trodde då :) Här fylls inte i några mailadresser i onödan ;) bums i papperskorgen får det bli.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
758
Senast: Tilly_85
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 119
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV