Men att det finns de som ser en sexuell koppling är inte samma sak.Jag vet att det inte är en populär åsikt att skriva, särskilt i forum som detta
Men du kan ju googla artiklar, forum eller kolla lite porrhubbar om du vill se mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men att det finns de som ser en sexuell koppling är inte samma sak.Jag vet att det inte är en populär åsikt att skriva, särskilt i forum som detta
Men du kan ju googla artiklar, forum eller kolla lite porrhubbar om du vill se mer.
Du för ett bakvänt resonemang och kommenterar inte på det jag faktiskt skrev.För mig låter det som ett väldigt bakvänt resonemang.
Det går väldigt bra att uppskatta saker utan för den sakens skull ha något sexuellt som attraherar en.
Mhm, men det har jag inte sagt heller. Så...Men att det finns de som ser en sexuell koppling är inte samma sak.
Alltså. Jag har googlat. Hade det varit det sexuella som orsakade uppsvinget för asmr hade det lättare kommit fram, nu hittar jag bara åtskilliga artiklar där det påpekas att NEJ det är inte sexuellt men extremt mycket material från kvinnliga kreatörer sexualiseras och asmr har främst kvinnliga kreatörer. Jag kommer inte porrsurfa för att forska i detta så du får leva med att jag fortsatt tvivlar i denna fråga.Jag vet att det inte är en populär åsikt att skriva, särskilt i forum som detta
Här kan du börja lite:
https://www.thedailybeast.com/asmr-and-the-rise-of-the-whisper-fetish
Haha, okej. Det är säkert sexism som är problemet här! Det är bara hat mot alla kvinnliga kreatörerAlltså. Jag har googlat. Hade det varit det sexuella som orsakade uppsvinget för asmr hade det lättare kommit fram, nu hittar jag bara åtskilliga artiklar där det påpekas att NEJ det är inte sexuellt men extremt mycket material från kvinnliga kreatörer sexualiseras och asmr har främst kvinnliga kreatörer. Jag kommer inte porrsurfa för att forska i detta så du får leva med att jag fortsatt tvivlar i denna fråga.
Ok jag förknippar nog mer viskningar med barnsligt, barn viskar mer än vuxna, än med upphetsning. Men har ju aldrig sett porr.Jag känner mest att sättet hon viskar på i min värld antyder upphetsning
Nej men íbland kan saker som unga kvinnor gör för unga kvinnor hamna i lite konstiga fack när manliga vuxenvärlden stöter på det och inte kan placera det.Haha, okej. Det är säkert sexism som är problemet här! Det är bara hat mot alla kvinnliga kreatörer
Väldigt nyfiken på hur du vet att det inte är en populär åsikt och särskilt på detta forumet?Jag vet att det inte är en populär åsikt att skriva, särskilt i forum som detta
Här kan du börja lite:
https://www.thedailybeast.com/asmr-and-the-rise-of-the-whisper-fetish
Jag vågar påstå att porr innehåller motsatsen till viskningarOk jag förknippar nog mer viskningar med barnsligt, barn viskar mer än vuxna, än med upphetsning. Men har ju aldrig sett porr.
Jag hade nog trott det men som sagt bäst att inte anta i onödan.Jag vågar påstå att porr innehåller motsatsen till viskningar