Läser ni skönlitterära e-böcker?

Jag kände till henne, men tänkte att jag nämner inte Schepp eftersom hon verkar ha haft väldigt mycket egna pengar att lägga på marknadsföring... 😬 och själv från reklambranschen. Kommer tyvärr inte på författarens namn, tänker så det knakar, ser den framför mig med mörkt omslag.

@bettysmatte Ha inte bråttom, och anlita gärna en lektör i alla fall! :)
Lektör har jag redan anlitat :) .
 
För ganska många år sedan (mer än 10) var det en bekant till mig som gav ut en bok via nåt förlag, där man helt enkelt skickade in sitt manus och så tryckte de boken och skickade iväg när någon beställde/köpte den i deras webshop.
Om jag fattade saken rätt.
Det var ett sätt att få ut sin bok utan att behöva göra några gigantiska investeringar.
Har dock ingen aning om var det var och om det finns kvar.
 
För ganska många år sedan (mer än 10) var det en bekant till mig som gav ut en bok via nåt förlag, där man helt enkelt skickade in sitt manus och så tryckte de boken och skickade iväg när någon beställde/köpte den i deras webshop.
Om jag fattade saken rätt.
Det var ett sätt att få ut sin bok utan att behöva göra några gigantiska investeringar.
Har dock ingen aning om var det var och om det finns kvar.
BoD?
 
Jag läser helst pappersböcker men läser de facto mest e-böcker av den enkla anledningen att jag bor i ett tysktalande land men vill ha böcker på engelska eller svenska och porto blir dyrt...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 891
Senast: TinyWiny
·
Ridning Hej! Jag har den senaste tiden läst på otroligt mycket om bettets inverkan på hästen och det har slagit mig hur lite ryttare egentligen...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 043
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp