Är det möjligt att samla en tråd här med positiva och/eller negativa upplevelser om alternativa behandlingar?
Är intresserad av
*hästens ålder (liten allmän beskrivning av just din häst)
*skada, skador
*Varför valet blev att testa en alternativ behandling
*Hur långt mellan behandlingar, hur många behandlingstillfällen
*Hur långt från första behandling tills ett för hästen, fullgott resultat (så att man kan säga att just denna behandlingsform var bra för just din häst)
*Vad är avgörande för att du anser behandlingsformen vara positiv/negativ
* Vad skulle du vilja förändra/förbättra vid mötet (bättre kundkontakt, bättre information innan/efter, andra förslag)
Jag håller på att göra en sammanställning över hästägares/hästars upplevelse om alternativ behandling så det är verkligen av intresse för mig att få information
Finns här någon på detta forum som arbetar med alternativ behandling, skriv gärna vad ni anser och hur ni upplever det vid era möten med kund/kundhäst och hur ni upplever era behandlingshästars reaktioner
Tack på förhand/ Nowa
Är intresserad av
*hästens ålder (liten allmän beskrivning av just din häst)
*skada, skador
*Varför valet blev att testa en alternativ behandling
*Hur långt mellan behandlingar, hur många behandlingstillfällen
*Hur långt från första behandling tills ett för hästen, fullgott resultat (så att man kan säga att just denna behandlingsform var bra för just din häst)
*Vad är avgörande för att du anser behandlingsformen vara positiv/negativ
* Vad skulle du vilja förändra/förbättra vid mötet (bättre kundkontakt, bättre information innan/efter, andra förslag)
Jag håller på att göra en sammanställning över hästägares/hästars upplevelse om alternativ behandling så det är verkligen av intresse för mig att få information
Finns här någon på detta forum som arbetar med alternativ behandling, skriv gärna vad ni anser och hur ni upplever det vid era möten med kund/kundhäst och hur ni upplever era behandlingshästars reaktioner
Tack på förhand/ Nowa
Senast ändrad: