Sv: Lärk?

OK, kanon isf.. Mina tanter har tre jättesmaskiga lärkträd som jag försökte hängna bort, men när katten är borta så dansar hästarna under staketet.. Och vilka träd var godast?? Jo, lärken..
 
Sv: Lärk?

Lärk har man ofta som översta brädan i ett stall då hästar brukar hata att gnaga på det. Förr sa man att hästar med mask åt på lärk.
 
Sv: Lärk?

OK, Båda damerna är avmaskade, men det kanske är möjligt att det finns något kvar ändå.

Dom äter inte stammen utan barrena..:confused: Vet inte om dom är smaskigare.. Eller är det typiskt ardenner att äta allt?? En av dom äter tom raberberna i hagen..:eek:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: screen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dag är det förberedelser inför en tävling som står på schemat. Vi ska få bada, rykta och lära oss att knoppa en häst. Alina får testa...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Gunnar
·
Svar
9
· Visningar
781
Senast: hundtant
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp