Lära mig slappna av, hemifrån

Suspiria

Trådstartare
Jag skulle behöva lära mig att slappna av, släppa stress osv. Meditation? Andning?

Har ni något tips på vad man kan använda sig av på hemmaplan, tex appar, filmer osv?

Har mycket inre stress och så lätt för att gå upp i varv och bli orolig. Känner att jag skulle vilja ha verktyg för att kunna varva ner och släppa det vid behov. Särskilt som gravid då jag även tänkt kolla upp mer om andning och avslappning inför förlossning.

Jag har börjat lägga pussel. Det är väldigt terapeutiskt för mig, man får tid att rensa huvudet samtidigt som händerna sysselsätts. Det är något med det lugna och systematiska i pusslande som får hjärnan att pusta ut.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 265
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 557
Senast: vtok
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 507
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar