länka till youtube?

alazzi

Trådstartare
Är det plötsligt förbjudet av någon anledning? Jag la in en filmlänk till you tube och den tråden togs bort?

Sv: länka till youtube?

Beror väl kanske på om länken var en fördjupning för fortsatt diskussion eller inte. Nu vet jag inte hur ditt inlägg såg ut, men att länka bort från buke utan återkoppling är ju inte tillåtet då.

Jag tipsade om att man numera kan lägga på musik enkelt direkt på youtube och så la jag in filmen där jag hade lagt nu musik från youtube och bad om kommentarer om musikvalet.

Mao tipsade du om aktivitet som går utanför buke. Diskussionen var kanske inte det som framstod som fokus. Men den moderator som gjorde valet att ta bort tråden kan ju kanske svara bättre på det, så jag skulle nog fråga den i första hand. Det finns många länkar till youtube runt om i många aktiva trådar som ligger kvar så jag tvivlar på att det är något nytt direktiv som kommit nu?

Liknande trådar

Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
923
Senast: Lars L
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 086
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 952
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 846
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38