länka till annonser

Apollo 13

Trådstartare
hej, jag måste bara ställa en kort fråga.

är det okej att länka till annonser om det framgår att man inte är ute efter att sälja detta?

som i stil med "oh kolla, den här väskan är läcker, den skulle jag vilja ha" eller "oh den här hästen är tjusig, den skulle jag vilja ha"

typ så och inte "köp den här av mig" om ni förstår vad ja menar

Sv: länka till annonser

Hur vet vi att det inte är du eller din far eller någon annan du känner som säljer den.

Sedan har vi detta med länkar.
Nedanstående är från direkt från forumreglerna:
"Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar."

Dessutom kan det vara så att personen som lagt ut annonsen inte vill bli omdiskuterad eller uthängd på ett forum.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: valy
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 092
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 250
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV