Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att jag har svarat på detta tidigare i någon tråd och om jag kommer ihåg rätt är det för att Instagram inte längre tillåter det, det är alltså deras fel.Jag försöker lägga in filmer från Instagram på inläggen jag har skrivit men lyckas inte längre på samma sätt som jag brukade göra. Brukade lägga in en URL rakt in i "Media" men nu står det att det inte går. @Gunnar har du någon bra förklaring?
Ska det bort från listan av sidor som det går att länka från nu? Det står att det ska gå, därav att jag blev lite förvirrad..Jag tror att jag har svarat på detta tidigare i någon tråd och om jag kommer ihåg rätt är det för att Instagram inte längre tillåter det, det är alltså deras fel.
Helt rätt, är fixat nu. Hade missat att den informationen fanns där, tack för hjälpen!Ska det bort från listan av sidor som det går att länka från nu? Det står att det ska gå, därav att jag blev lite förvirrad..
Jag lägger numera in länken till instagram inlägget, måste ha offentlig profil om de ska funka va ja förstått. Så får de som vill klicka på länken så de kan se videon på instagram.Jag försöker lägga in filmer från Instagram på inläggen jag har skrivit men lyckas inte längre på samma sätt som jag brukade göra. Brukade lägga in en URL rakt in i "Media" men nu står det att det inte går. @Gunnar har du någon bra förklaring?
Har du provat det den senaste veckan? Brukar göra så med min offentliga profil men det funkar inte längre.. (som Gunnar skrev).Jag lägger numera in länken till instagram inlägget, måste ha offentlig profil om de ska funka va ja förstått. Så får de som vill klicka på länken så de kan se videon på instagram.
Har också märkt att instagram inläggen inte funkar som tidigare längre.
Jag brukar göra så här (inte testat den senaste veckan så vet inte om de funkar, men för nån månad sen gjorde det):Har du provat det den senaste veckan? Brukar göra så med min offentliga profil men det funkar inte längre.. (som Gunnar skrev).