Långtidshyra transport?

Sv: Långtidshyra transport?

Kan tillägga att en del av de läskiga incidenter vi läst om här, handlar inte alls om äldre släp, utan nyare vagnar där man inte ens kommit på idén att det är tid att börja kolla t ex golv. Eftersom det är så nytt, släpet. Dålig kvalité från början, helt enkelt.

Vilket i min bok betyder att om man inte anser att man kan kolla tillräckligt på ett begagnat, bör man inte äga överhuvudtaget. Saker händer både med gamla och nya släp, det är jag som brukare som måste kontrollera inför varje användning.

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
413
Senast: warg
·
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 152
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: aleeza
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 427
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar