långtidshyra släp

G

GoddessOfLove

hur mycke kostar de ungefär ?

i sthlm . har hört folk säga allt från 350-1000 spänn i månaden ...

Allt beror på vilket släp det gäller. När jag långtidshyrde mitt Värmland så betalade jag 900:-/mån.

Ett par kompisar till mig långtidshyrde ett släp, tror det var en Boj för 1000 kr i månaden i Stockholm.
Jag tycker att man kan överväga lite, vilket som lönar sig i längden. Jag köpte mitt på avbetalning i 3 år för nästan 1000 kr i måaden. Då var släpet mitt efter 3 år. De lämnade tillbaks sitt släp efter nästan lika många år. Men när de hyr, så får de all service betald och om något går sönder så får de det lagat. Så det kanske kan löna sig att köpa ett till avbetalning i stället.

någon som vet om man kan långtidshyra hästbil för b kort? (t.ex the ault) helst i närheten av gbg...

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 992
Senast: gul_zebra
·
Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 813
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
5 077
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar