Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är helt galet vad jag längtar efter ett eget hem. Vissa dagar mer än andra. Nu i morse fick jag ingen dusch trots att jag var i behov av det. Det var nämligen upptaget i duschen och det fanns inte en chans i helvetet att jag skulle ha tid att vänta. Så det var bara att traska hem igen och vaska av sig i diskhon :meh:. Dessutom har hyresvärden bytt duschmunstycke och den nya är helt fruktansvärd. Jag hatar den rätt och slätt. Den är så snålspolande att det tar en evighet att duscha. Jag tror inte man spar så mycket vatten på en sån då man måste duscha längre tid. Det är vansinnigt irriterande. Jag höll på få total jävla frispel de första gångerna med den.

Sådär. Då har jag kräkts ur mig en aning. Dags att stressa till jobbet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 066
Senast: IngelaH
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 470
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 069
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 818
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama