Långhårig katt.

attempt

Trådstartare
Jag har en väldigt, väldigt långhårig katthane som fäller extremt mycket. Vi får dammsuga en till flera gånger om dagen. :crazy:

Det är det ena problemet, det andra är att hans avföring fastnar i pälsen. Kan man göra något åt detta? Tex klippa/raka honom där bak?

Sv: Långhårig katt.

Hej! Jag tycker du ska kolla upp med en vetrenär ang fällningen sen ja du kan klippa lite. Jag klipper min katt annars så fasnar det bajs å det e ju äklit :eek:. Det kan vara så att din katt inte får i sig vitaminer o mineraler som han behöver. Vad har du för foder och en bra grejj är att borsta/kamma honom 1 gg perdag då får man bort mycket och det hjälper ju honom när han ska tvätta sig.
Lycka till!:bump:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
555
Senast: Jeps
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 892
Senast: Frida.G
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?