Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På samtliga ston som blivit betäckta hos mig så har de i genomsnitt haft en brunst på 10dgr, är det vanligt för i år eller är hingsten så otroligt sexig ???
Mina har också haft långa brunster, den ena har brunstat i 12 dagar (går med hingst) och min veterinär säger att det är många ston som har långa brunster i år men att de tar sig lätt.
Det har med vädret att göra.
Mkt regn få soltimmar och kallt sen kommer värmen 3 dagar med sol.
Många ston som har långa brunstar i år sen är det tvillingår massa ston som släpper 2 ägg har jag hört varav min är en av dom!
Idag har det duggat lite, knappt mätbart enligt mätaren. Solen har varit framme flera ggr. Under veckan så har det kommit ca 5 mm totalt. Här blåser regnmolnet snabbt förbi till följd av att vi har torka på sommaren. Det lsutiga är att det kan regna på södra sidan och på andra sidan sundet medan vi har uppehåll.
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hästnyheter Varför är det ens en debatt eller "kontroversiellt" i vissas ögon? Jag har så svårt att förstå. Det är ju knappast något som går utanför...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.