Lång tid av tystnad

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Antti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 160
A

Antti

Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?

Sv: Lång tid av tystnad

Antti skrev:
Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?

Ja du menar att du tycker det är dags att du gör comeback här eller? :D
Ja ärligt talat är det lite väl tråkig och snäll stämning och det är ju inget som jag är känd för att tycka om :p

Sv: Lång tid av tystnad

Men du, har du inte hört talas om den nya design-trenden då man gör barock stil i modern tappning och de försöker komma på ett namn på vad det ska kallas? ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
31
· Visningar
1 196
Senast: Bison
·
  • Låst
Relationer Bukefalos har ju funnit bra länge nu och folk har förstås både kommit och gått. Vilka saknar ni? Jag börjar med Domaren. Lite före sin...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka