Lång leveranstid?

Ryver

Trådstartare
Är det någon här som köpt en Troed vagn? Har ni fått vänta länge på era vagnar? Har hört att det kan ta tid! Godtrogen som man är så tror man ju att företag ska hålla leveranstiden som utlovats. Vill bara kolla läget så jag kan förbereda mig på att få vänta...........

Sv: Lång leveranstid?

tyvärr så kan man nog dra den slutsatsen att de flesta vagnstillverkare inte håller leveranstiden .. trist men vad jag fått uppleva o hört är det sant. detta gäller nog troed oxå, specielt eftersom han har så pass populära vagnar så har han nog oxå "häcken full" :)

Hörde talas om en köpare som lyckades få vagnstillverkaren att skriva under på att priset på vagnen sänktes med en tusenlapp för varje vecka som vagnen försenades efter angivet leveransdatum.
Vågar inte säga om det är sant eller ej, men det kanske kan vara något att försöka sig på? Skulle tippa på att det vore en bra morot (eller piska :devil: )

Geshira skrev:
Hörde talas om en köpare som lyckades få vagnstillverkaren att skriva under på att priset på vagnen sänktes med en tusenlapp för varje vecka som vagnen försenades efter angivet leveransdatum.
Vågar inte säga om det är sant eller ej, men det kanske kan vara något att försöka sig på? Skulle tippa på att det vore en bra morot (eller piska :devil: )

Det låter som ett mycket bra sätt. Hört om det också, som ett tips i alla fall men jag vet inte om nån gjort så. Saker kan ju förändras endel med tiden och de flesta beställer nog inte en maraton vagn nu för att ha om några år då man skaffar häst.

Vad kul att du har hittat en vagn! :)
Vad blev det för nån då? *nyfiken* ;)

Det blev en gigg, elegance. Svart med mörkt trä. Provkörde den i dag och den passade min D-ponny perfekt!

Så roligt! De giggarna är ju jättefina. :d

Var lite gullig mot honom och ring och tjata!! Det kan nog hjälpa!

N:banana: är får vi se en bild på din fina vagn gärna med häst oxså har du tävlat med den än?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Senast: Red_Chili
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara få det överstökat. De där proverna. Men jag befarar att jag kan komma att få vänta. Jag har ju redan fått vänta alldeles...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 760
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar