Landlord-Feliciano ??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hotstuff
  • Startdatum Startdatum
H

hotstuff

vad tror ni om denna stamm? stot är 157cm kompakt,lågställd.
hon hoppar mkt bra o är jätte snäll i alla lägen!
vad tror ni?? tacksam för alla svar! :banana: :banana: :banana:

hur5 kan du tro att det blir tungt? har du sett mitt sto?
hon är smäcker i typen väldigt nätt! :banana: :banana: :banana:

Tycker det låter som kombintionen kan bli tungt.

Självklart har jag inte sett ditt sto, men här ovan skriver du att hon är lågställd och kompakt och nu blev hon plötsligt smäcker och väldigt nätt, det får jag inte ihop riktigt..

ok hon är kort i ryggen (kompakt) men lätt hennes mamma e efter fullblods hingsten El Famoso så vad tror du nu då? :banana: :banana:

ok hon är kort i ryggen (kompakt) men lätt hennes mamma e efter fullblods hingsten El Famoso så vad tror du nu då? :banana: :banana:

Landlord e ju själv högställd har sett mkt bra avkommer e han! :banana:

Bra avkommor visst, men många av rätt trist modell, tycker jag. Du vet uppenbarligen vilket svar du vill ha, dvs att Landlord är perfekt till ditt sto, så varför lägger du ut en tråd om det?

det är väl en perfekt avkomma som alla vill ha eller? du kanske har ett bättre föslag på hingst? :banana:

ja vill ha han nu med men betalar du 25tusen?JAG FRÅGADE EN FRÅGA PASSAR DET INTE ATT SVARA PÅ DEN SÅ HAR DU INGET PÅ MIN SIDA ATT GÖRA! KLAGA NÅN ANNAN STANA! :rofl: :banana:

Men sluta skrik unge, hur gammal är du egentligen??

Jag HAR svarat på din fråga i den här tråden, jag kan inte hjälpa att det inte är svaret du vill ha, men det är vad jag tror det kan bli.

Förövrigt så svarar jag på vad jag vill,det är inte din sida, det är Gunnars.

UNGE?? jag är 25år. jag är så trött på att det alltid är strul när man vill fråga något här!man ska alltid bli dum förklarad tycker jag! man måste väl få fråga tycker jag :banana:

Nej, jag vet som sagt inte hur ditt sto ser ut, men en högställd individ med normallång rygg låter lämpligt.

Du kanske ska tänka lite på hur du skriver för jag trodde faktiskt att du var max 15 år.

Ett förslag att inte verka korkad är att hålla sig till sina gamla trådar och inte starta nya om exakta samma sak flera ggr, tex hur många ggr har du inte fråga hur mycket din Cartento avkomma kan vara värd.

Eftersom du verkar helt rådvill vad det gäller hingstar, leta upp vilka du tycker kan vara intressant och lägg dem i en tråd.

Vill du ha råd vad som kan passa till ditt sto, gör en utförlig beskrivning (klart mer utförlig än i denna tråden), vad hon har för bra egenskaper och vad det är tänkt du ska använda avkomman till.

kom dessutom inte med så dumma kommentarer som "hur kan du tro det, har du sett mitt sto"..då får du svar därefter.

Betäckningssiffrorna på Landlord visar väl hur bra han är upp som en sol och ner som en pannkaka

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Sirap
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår så var mamma och pappa och min valp här ❤️ Och det gick faktist ganska bra och valpen och M kom mycket mera överens denhär gången...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023