Landgold - Dobrock?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare savage
  • Startdatum Startdatum
S

savage

Har precis fått hem min nya häst och undrar om det är någon som kan berätta lite om stammen, är urusel på tyskar... Han är efter Landgold, där har jag hittat en hemsida men morfar är Dobrock som jag inte kan hitta något om. Är det någon som har koll på dessa två hingstar?

Sv: Landgold - Dobrock?

Dobrock,hannoveranare född 1983 mörkbrun. Stod 2005 på station hos sin ägare i tyska delstaten Hessen.

Sv: Landgold - Dobrock?

Landgold är en oldenburgare, mörkfux , 169 cm f. 1995 Landfriese-Fürstengold- Wendekreis

Dobrock är en hannoveranare, mbr, 164 cm f.1983 Donnerwetter- Pik König- Gotthard
Det finns en Dobrock f. 78 som är mecklenburgare också men det är väl mer troligt att den yngre är morfar till din häst

Landgold
landgold.jpg

http://www.lvweb.co.uk/lancer/landgold.htm

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: Nikan
·
Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
476
Senast: MJLee
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 578
Senast: ildiko
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 657
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Jag kunde köpa en hund
  • Uppdateringstråd 31