Lampskärmar

Werewolfbitch

Trådstartare
Har två el adventsstjärnor på fot där själva stjärnan är på trädd och knyts fast, jag gillar ljuset från dessa men man kan ju inte ha adventsstjärnor framme året om.

Jag har sökt förgäves efter skärmar till dom så nu undrar jag är det någon som vet var man kan få tag på andra skärmar till dom eller hur man gör en själv?

Ikea har många fina skärmar men inga av den sorten jag behöver.

Man trär själva stjärnan över en båge och knyter fast den under glödlampan.
Vet att jag för några år sen såg att det fanns solformade och andra kul modeller men hittar inga nu:(

Ikea har många fina skärmar men inga av den sorten jag behöver.

Man trär själva stjärnan över en båge och knyter fast den under glödlampan.
Vet att jag för några år sen såg att det fanns solformade och andra kul modeller men hittar inga nu:(
Jag har en sån, när julen är slut byter jag till en skärm som man sätter på glödlampan. Man tar bort bågen till stjärnan först.

Claes ohlson hade såna, det var där jag köpte mina, det fanns både lampskärmar och stjärnor till deras lampfötter

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 556
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat