Lämna över eller ej?

replica

Trådstartare
Har under ett par års tid varit medlem i en CS klan och har då haft hand om deras hemsida samt forum. Pga av diverse olika anledningar har jag nu gått ur därifrån. Frågan jag undrar över är om jag ska lämna över hemsidan till dem som jag själv har gjort eller ska jag bara "ta bort den" och låta dem fixa en egen?
Jag har lagt ner mycket tid och pengar på själva hemsidan så det känns dumt att bara låta dem få den, men samtidigt så känns det elakt att inte låta dem få ta över den...

Förslag?
 
Sv: Lämna över eller ej?

sälj den till dem för en passande summa.. vill dom inte ha den så ta ner den från nätet bara..
 
Sv: Lämna över eller ej?

Om du gjorde den för en klan du var med i tycker jag att det vore sniket att inte lämna över den.
 
Sv: Lämna över eller ej?

jag håller med elftor... du gjorde den väl ändå för gemenskapen, det var ditt "hobbyprojekt" så att säga, det vore otroligt sniket att itne åta dem få överta sidan när du har hoppat av klanen.
 
Sv: Lämna över eller ej?

lämna över... eller byt design och ta med till nästa klan?
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 099
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 872
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 063
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 745
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp