Lämna bort på träning eller sälja?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stintan
  • Startdatum Startdatum
S

stintan

Vi funderar hit och dit om vi ska sälja vår kallblodshingst ( 1-år ) eller om man ska lämna till någon tränare. Vad har man att välja på för olika tränare, finns det bra amatörer som tar rimliga priser?Vet ni var man kan få namn på dessa och pris upg. :bow:

Sv: Lämna bort på träning eller sälja?

stintan skrev:
Vi funderar hit och dit om vi ska sälja vår kallblodshingst ( 1-år ) eller om man ska lämna till någon tränare. Vad har man att välja på för olika tränare, finns det bra amatörer som tar rimliga priser?Vet ni var man kan få namn på dessa och pris upg. :bow:
Kontakta Sleipner! Där kan du få råd. Eller titta lite i deras statistik, så ser du vilka som verkligen får fram hästar.... och inte bara pratar om "hur man ska göra".
Länk till Sleipners sida

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 492
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Har nu lagt ut mina ponnyer på annons.🥺 Och det gör SÅ ont. Jag vet att det är för deras eget bästa, att de får ett mer aktivt liv med...
Svar
2
· Visningar
633
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 425
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka