Lamina Smådjursschampoo

Nitronom

Trådstartare
Har köpt Lamina smådjursschampoo till marsvinen, men undrar hur mkt man ska ha?
Står på flaskan "Späd schampot med vatten till önskad styrka", vilket inte säger mig mkt.
Någon annan som har schampot? Hur mkt schampoo bruar ni ha till hur mkt vatten?

Bild:
5cepfn.jpg

Sv: Lamina Smådjursschampoo

Jag brukar bara blöta marsvinet och sedan ha på schampoot. vet inte hur mycket jag har på, "lagom" enligt mig kan ju vara mtcket för dig. Man känner ju själv hur mycket som behövs. Är marsvinet skitigt så behövs det ju mer schampoo än annars :)

Sv: Lamina Smådjursschampoo

Har inte hänt mig än iaf. Tänk på att inte använda mer än som är rimligt. Använd inte mer än du själv skulle göra :)

Liknande trådar

Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
2 284
Senast: Blyger
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 410
Senast: valpköpare
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 113
Senast: verser
·
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
4 224
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V