Lamicell schabrak

Sv: Lamicell schabrak

SUVERÄNA! :love:

snygga, bra passform och håller sig tvätt efter tvätt :)

skit vad snyggt!:love: ett sånt vill ja ha till nya sadeln.
vart har du köpt ditt?

Jag köpte ett som var ruskigt fint!! Men efter första tvätten korvade sig "fodret" och veckade sig i varje ruta på schabraket (ganska stora rutor) Har skickat tillbaka det och väntar nu på ett nytt! O hoppas att det var ett måndags ex för det är grymt snyggt!

lamicell schabraken är riktigt fina! ska titta efter ett till nya hoppsadeln på eurohorse.

jag tycker dom e super och riktigt snygga :p jag köpte ett marinblått för 400 kr :) klart värt de.

Blir lite ha-galen vilket inte brukar inträffa:o Var får man tag på det??
Måste bara ha!!!! L

Jag tycker att dem är helt OK, Men polypad-modellen som jag har håller inte riktigt formen efter tvätt... Men de är snygga att titta på och ligger bra under sadeln:) Mitt kostade 279:-

Är det någon mer som har bilder på deras shabrak? Och finns det huvor att matcha till shabraken skall vara Beige/ brunt?

Jag har tre st. jag är jättenöjd. bra pris är det också för att vara så fina....
Jag brukar skölja upp mina schabrak ganska ofta i bara sköljprogrammet med litetvättmedel direkt i trumman. Då slits de inte lika fort.

dom finns ju hos Jannes Ridshop. senast förra veckan iaf. supersnygga! kostar runt 300 tror jag.

Jag funderade just var man kunde hitta dem i Örebro!

:bow:

Ah vad bra, då ska jag kolla där :) men blir väll inte nu på ett tag, får vänta lite tills jag har varit på scandinavium , lär ju vara ganska pank ett tag framöver :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
245
Senast: Kristall10
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 396
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Alternativ till försäkring

Hästrelaterat

Tillbaka