Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har upptäckt 2 bruna fläckar på ben och vid bröstet för ett tag sen som jag inte tänkt på men de har inte varit där innan..
Idag jobbade jag i 2 timmar sen har jag sovit från 11.30-13.30 jobbat ett tag och vid 15 somnade jag fram till 17..
Är yr och trött, har ingen kraft i kroppen..
Varit svimfärdig plus har feber, och jag är inte förkyld eller magsjuk.. Så feber från ingenstans :/
Nu orkar jag iaf sitta upp med ansträngning men sovit typ hela dan :/
Nya prover torsdag kl 13.30
Har upptäckt 2 bruna fläckar på ben och vid bröstet för ett tag sen som jag inte tänkt på men de har inte varit där innan..
Idag jobbade jag i 2 timmar sen har jag sovit från 11.30-13.30 jobbat ett tag och vid 15 somnade jag fram till 17..
Är yr och trött, har ingen kraft i kroppen..
Varit svimfärdig plus har feber, och jag är inte förkyld eller magsjuk.. Så feber från ingenstans :/
Nu orkar jag iaf sitta upp med ansträngning men sovit typ hela dan :/
Nya prover torsdag kl 13.30
Hur mår du idag förresten? Eftersom det stod att man skulle ringa 112 vid dina symtom så borde de verkligen ta emot dig om du söker akut. Säg att du misstänker addison och har tid för prover på torsdag men blivit akut försämrad med nytillkommen feber.
Håller tummarna!
Jag glömde en sak på symptom..
Blod i avföringen ..
Måendet idag:
Orkar inte stå på benen
Ont
Ingen kraft
Vill bara ligga o vila..
Så som igår fast ännu tröttare
Har ingen feber vad jag vet
Men inatt när jag fòrsökte sova så fick jag skitont i ryggen ungefär som ngn högg mig i ryggen för försvann ganska snabbt, så jag kippa efter andan..
Blod i avföringen ..
Måendet idag:
Orkar inte stå på benen
Ont
Ingen kraft
Vill bara ligga o vila..
Men inatt när jag fòrsökte sova så fick jag skitont i ryggen ungefär som ngn högg mig i ryggen för försvann ganska snabbt, så jag kippa efter andan..
Blod i avföringen ..
Måendet idag:
Orkar inte stå på benen
Ont
Ingen kraft
Vill bara ligga o vila..
Jag tycker du ska söka akut! Och berätta om att du misstänker Addison. Sen gör de säkert andra undersökningar också. Vet att du haft otur tidigare men jag hoppas det går mycket bättre nu! Ring 1177 till att börja med och var tydlig med hur kraftiga dina symtom är. Lycka till!
Jag ring
Jag ringde 1177, men de tyckte att jag skulle avvakta tills måndag och ringa vc igen..
Piggnade till på kvällen igår och dagen idag men ska ringa vc imorgonbitti då jag börjar oroa mig över en knöl jag hittat och smärtorna kommer nu i både mage, rygg och det värker i handlederna ...
Jag förklarade väldigt tydligt men 1177 tyckte jag skulle avvakta..
Men jag vågar inte vänta längre då smärtan har blivit 10 ggr så ondare..
Men efter att ha hittat knölen är jag ännu mer orolig..