Lägga in foton i datorn

M

mizz

Förut när jag kopplade digitalkameran till datorn så startade Guiden för....(någonting) automatiskt, nu händer det ingenting. Iom att jag inte vet vad guiden heter kan jag inte hitta den någonstans. Vad kan jag gjort för att den flydde sin kos? Installerade ett program som jag vet togs upp här i en egen tråd. Jag och namn. :smirk: Kan programmet ha ngt med detta att göra. Inga andra problem fick jag som tydligen man kunde få om det ville sig illa. Annars har jag inte gjort ngt speciellt med datorn.

Kort sagt var börjar jag leta.
 
Sv: Lägga in foton i datorn

Jo, programmet som installerades var ett uppgraderingsprogram från Microsoft. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 261
Senast: Amha
·
IT & mobiler Varje gång jag startar datorn har jag börjat få upp ett felmeddelande om att Java, eller mer exakt jusched.exe, inte är kompatibelt med...
Svar
3
· Visningar
1 358
Senast: Riley
·
T
IT & mobiler Då jag startade datorn förut så startade den av sig själv. Nu måste jag klicka på mitt namn för att "logga in" på datorn då den...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: T3ss
·
E
IT & mobiler Okej, nu ska jag försöka förklara så att ni förstår, jag är inte så bra på datorer men jag ska försöka! Något är väldigt fel i alla...
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp