Lägga in DvD i datorn.

R8n

Trådstartare
Hur mycket skulle det kosta på ett ungefär att lägga in så att man kan titta på DVD på datorn?
 
Sv: Lägga in DvD i datorn.

Kan man köpa och sätta in själv eller borde man lämna in till en firma?
 
Sv: Lägga in DvD i datorn.

Bero vad det är för dator och hur gammal den är.
 
Sv: Lägga in DvD i datorn.

Det jag tänkte mer att grarantin gäller inte om man öppnar och stoppar in en DVD spelare själv och det går åt skogen.

Bästa är att låta någon som kan det göra det i så fall.
 
Sv: Lägga in DvD i datorn.

Okej, ska gå in och höra med dem på dataaffären på måndag.
 
Sv: Lägga in DvD i datorn.

dvd-läsare, datorbutiken på hörnet, kanske 400 om det är en bra. dvd-uppspelningsprogram, videolan player är gratis,

www.videolan.org - välj vlc player. sen för att titta, välj arkiv -> öppna skiva / open disc. och klicka på ok i rutan som kom upp.


att hinka i dvdläsaren om det nu mot all förmodan inte redan sitter en sådan i är en "relativt enkel" sak att göra. öppna chassit, ta bort ev plomberingar som förhindrar det om det finns några, dra loss de två/tre kablarna ur den gamla cd-läsaren, skruva loss den, skjut ut den ur fronten på datorn, skjut in den nya. skruva dit, och sätt tillbaka de två/tre kablarna, stäng chassi, sätt tillbaka strömsladdar och dylikt, och starta datorn igen. klart.
 
Sv: Lägga in DvD i datorn.

rättelse... 295kr runt ditt hörn baka_kun :) ( www.alina.se )
kan du inte stoppa i den själv så är mitt tips att inte testa heller :)
och baka varför ta ur den gamla? då kanske hon inte har ngn brännare kvar? man kan ju ha bådeoch ;)
host kom på en fråga bara... den 3e kabelt till ljudkortet.. har den ngn användning egentligen nuförtiden?
 
Sv: Lägga in DvD i datorn.

Tack, men hade tyvärr inte DVD spelare. Men kommer nog köpa en till tv:n istället.
 
Sv: Lägga in DvD i datorn.

det skulle nog jag satsa på om ja inte hade ngn.. varför sitta framför datorn för? elgiganten har för 300kr någonting til tvn :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 347
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp