lägg in bilder på era

Sv: lägg in bilder på era

Jag bjuder på denna underbara bild från när vi precis hade köpt Leo:rofl: ,2,5 år sen....
RIMG2394.JPG

Ser ju lite snö på den bilden åtminstone...

Det var ju skönt o höra, att ni oxå hade lite snö då...
Hur gammal är han?

Jag lägger in 2 bilder på min lilla "diva", en där hon är 2, precis fått hem henne och en nu då hon är 5....:banana:
Raiza2r2.jpg

IM008249.jpg

Ursäkta storleken:crazy:

Din häst är jätteläcker! Jag älskar skäckar:love:

Leo är 8 nu, hjälp! Han kan ju inget, men det går långsamt när det är skit i sadeln:D

Tack....Leo är inte fy skam heller...dock är jag och förblir en Skäcklover...
:D Samma här isf....men vem f...har bråttom?;)

Tja!

En bild på min tinker ponny.;)

Har tyvär bara en bild och desutom gammal. Väntar på att få nya westernbilder av min kompis.
Bild526.jpg

Här är min snart 2-åriga arabvallack Phigalle.
bild4.jpg

bild3.jpg

sorry för storlekarna:o

Det var ju skönt o höra, att ni oxå hade lite snö då...
Hur gammal är han?

Jag lägger in 2 bilder på min lilla "diva", en där hon är 2, precis fått hem henne och en nu då hon är 5....:banana:
Raiza2r2.jpg

IM008249.jpg

Ursäkta storleken:crazy:

Din häst är läcker!:love: :d

Tack. :D Ja han e ganska stor och världens mysigaste. Så klart jag tycker det, han e ju min. HiHi. Super snäll (men busig oxå ;) )

Dom är väl oftast både supersnälla och busiga dom där ^^ Iaf dom nordisar jag haft med å göra :D Underbara hästar tycker jag

cookie_andreas.jpg

cookie3.jpeg

Jag och min darling, QH/knabstruper korsning. ;)

Oj, vad fin sits du har i sadeln! Sadeln ser nästan lite liten ut i sitsen om jag får säga vad jag tycker sådär hux flux från fotot sett :o :p men sitsen är superb!!! Så om det fungerar för dig så GRATTIS! (jag som letar efter den perfekta sitsen som jag inte ännu funnit :( *SUCK*)

Min nordis redo för en tur.
7072851.jpg

NÄMEN!!! GOSI GOSI GOSI GOOOOOSIIIII :love: :love: :love: OH MY OH MY!!! VILKEN "JÄTTESHETTIS" :love: Jag tycker nordisarna är så härliga, de är shettis modell större i mina ögon, pannlugg med vackert fall över HELA nosryggen, sagolik man, nallegosig päls, ja men åååh det är ju som en HEL BJÖRN :love: :love: :love:

Det kanske går att jämföra lite med mina "mininordisar" ;)
mindre.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Helt underbara... :bow: Super söta.:love: '
Jag vill oxå ha en shettis... Att köra och till mitt barn. (Barnet kommer i sommar först så, jag får nog vänta nått år)
Jag älskar oxå MYCKE tagel... Hoppas på att min "björns" skall växa ännu längre...

Min nordis redo för en tur.
7072851.jpg

Nejmen titta! Där kom han ju min "lille" sötnos! :love: Och när ska ni ta och flytta hem till vår gård så vi kan busa lite igen? Miss U!! Chagall saknar också Parant, det har han sagt...:angel:

Nejmen titta! Där kom han ju min "lille" sötnos! :love: Och när ska ni ta och flytta hem till vår gård så vi kan busa lite igen? Miss U!! Chagall saknar också Parant, det har han sagt...:angel:

Ja Parant saknar Chagall oxå. Speciellt hans goa rumpa... :d

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 766
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 039
Senast: fio
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
806
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp