Lågfärdsritt

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare gycklare83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 055
G

gycklare83

Jag kanske inte hör hemma här, men jag undrar om det finns några som skulle vilja rida en långritt i vår/sommar. Skulle vilja rida Sverige runt, men jag tror att allt är lättare och roligare om man är fler. Kom igen nu!!!

Sv: Lågfärdsritt

vi är två kompisar som har planerat att rida till göteborg till sommaren (från Ljungby i mitten av småland) det blir ca 60mil fram och tillbaka men troligtvis faller det på att det blir för dyrt...

Sverige runt räcker nog inte min semester till, men 1-2 veckor på något härligt ställe vore helt perfekt. Min arabpåle är jättesnäll mot andra hästar och vi gör varje år någon längre utflykt bara han och jag. Så varför inte en långritt?
Är någon annan med?

Jag är med!!! Jag bor i sthlm, och vill sticka den 1/6. Men om det blir en två veckors så skulle jag gärna vilja lite tidigare!!! Så fort det finns gräs till hästarna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 556
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 697
Senast: Kilauea
·
Mat Beställde en färgglad och söt drink på ett hotell för ett tag sedan. Fick en otroligt god, rosa drink med socker på glasets kanter...
Svar
11
· Visningar
745
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka