Lagdressyr?

Sv: Lagdressyr?

Mjo, det står indivuell prisutdelning i varje klass. då kanske det är det också då.
Vore ju toppen i så fall :banana:

Har du tävlat så mycket själv så du tror att du kommer får en kanonritt och placera dig även om det "bara" är en LC, på min klubb är konkurensen ganska hård redan på den nivån, det är sällan det kommer ekipage om inte rider sin häst i stadig form och gör ett hyffsat bra program.

Okej. Har tävlat en del i LC innan. Då var jag itne speciellt duktig, men placerade mig ofta ändå.
Vi får se hur det går, ska testa i alla fall.

OK, har du blivit så mycket bättre sedan dess ås är det väl bara att starta en högre klass då så du inte behöver utklassa de andra.

Nej, jag vill inte börja med en svår klass. Vill inte sätta ribban för högt och sedan inte klara av det.
Skrev redan hur jag tänkte göra, så jag tänker anmäla mig till LC:1an.

Du kan ju även anmäla dig till både LC och LB om nu din häst och du är i kondition för det. Jag brukar alltid försöka starta två klasser när jag åker iväg och tävlar, är ju även det en utmaning att efter en start ladda om och satsa inför nästa klass.

OJ!! ag avundas verkligen. Tror jag skulle blanda ihop programmen då :eek: haha.
Måte ju lära mig ett LB-program då också. Finns det någon sida där man kan hitta det programmet?
det är kanske inte en så dum idé. Frågan är bara om man kan göra det när det är lagdressyr :confused:

Giiih! Nu anmälde jag mig till både LC:1 och LB:1. nu ångrar jag mig. jag kommer göra bort mig.
ojojoj, jag med så dåliga tävlingnerver :(

Kom på en sak till.
Brukar man behöva visa upp vaccinationsintyg på klubbtävlingar?
Sist behövde jag inte det, men då var jag den enda privatryttaren med häst. Så jag kna tänka mig att det blir några fler nu.

det är nämligen så att vid andra sprutan var jag inte med, och fick därför ingen stämpel. Tänkte att jag kunde komplettera det vid sista sprutan, men det är i juni. Hur hade ni gjort?

Då har du inte godkänt vacicnationsintyg, du får kolla med din klubb om behöver visa upp det eller inte, behöver du det så är ditt som sagt inte gilligt och du får inte vara med.

Tror du det går att ringa till veterinärstationen, åka upp och få det stämplat i passet? Jag har ju kvar inbetalningskorten. Då borde det väl gå :confused:
Får ringa och fråga ridskolechefen om det.

Tror du det går att ringa till veterinärstationen, åka upp och få det stämplat i passet? Jag har ju kvar inbetalningskorten..

Ja om det är de som vaccinerat hästen så ska det knappast vara några problem.

Okej, får väl ringa de imorgon då.
Tack för svaren så länge i alla fall :bow:

Hej alla igen!
Är väldigt tacksam för era svar.
Dock var detta tydligen inte en klubbtävling som jag tolkade det i proppen, utan en regional tävling. Ska alltså inte starta, eftersom jag saknar grönt kort.
Men tack för all hjälp i alla fall :bow:

Du blandar inte ihop propparna?
Dom ska ju ha en reg dressyr för häst också.
Och den andra är en klubbtävling (lagdressyr) står ju så i proppen

Hmm.. jag mailade hon som hade hand om tävlingarna.
Först skrev hon att det var en regional tävling, man skulle alltså ha grönt kort och licenser med sig.
Skulle precis ringa och stryka mig när jag fick ett nytt mail att hon hade blandat ihop tävlingarna :D haha.

Men jag fick kalla fötter så jag strök mig idag ändå :o

Liknande trådar

Tävling Hallå, Jag har fått för mig att börja tävla och hoppas snart ha mitt gröna kort. Sitter och läser TR och jag funderar på hur vissa...
Svar
6
· Visningar
2 566
Senast: mamman
·
Träning Tävling är aldrig något som har intresserat mig. Jag har alltid tyckt,och tycker att det är jättekul att hänga med som hästskötare...
Svar
4
· Visningar
1 411
Senast: svea
·
Western Är lite sugen på att åka ut med min lilla pålle nästa år,då han blir två,på lite tävlingar. Vad krävs för att kunna starta i tex...
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: Fibusen
·
Ridning ok, har en fråga. Mamma sköter om hästen hemma i sverige åt mig och hon blev tipsad att använda stångbett, eller hackamore med bett...
Svar
13
· Visningar
2 823
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka