Sv: lag sm

Någon som har fler bilder att dela med sig av? Det är alltid roligt att se! Fast det var kanske ingen som ville ta fram sin kamera i ösregnet...

Mina ligger fortfarande i kameran... Och det är ifrån starten och sen prisutdelningen... Haha. De varken hann eller ville ta fram kameran under dagen.

Ja Bogesundslandet vann sm guldet, rönningen silver och växjö brons.

Jag kan bara säga GRATTIS till Ingrids gäng som åter igen tar hem Lag SM! :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Kul var också att se att det verkligen blev en match om medaljerna efter att hört att många tror att det skulle bli endast ett fåtal starter i och med att det blev 100 km och så pass tidigt på säsongen. Till 2008 hoppas jag och tror att det är 60 startande i lag SM igen och särskilt om det hamnar senare på säsongen och inte krockar med någon allt för stor ritt.
Är det redan klart kanske vart det blir?

tja, rally oh rally. Men det var mest landsvägar. och med en 2 ton tung kombi kan jag knappast påstå att det blir så mycket rallyfarande. Dessutom är det oftast karavakörning...
Men han brukar skoja och säga att han måste köra rally för att hinna runt. Då missade han oss på ett par ställen. Så snarare red jag i rallytempo.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 20 lag är anmälda till årets lag-SM i dressyr som avgörs i Linköping den här helgen.
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under helgen avgjordes tredje och sista omgången i tre zoner av ponnyallsvenskans elitserie. Sex lag är nu klara för lag-SM första...
Svar
0
· Visningar
108
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen avgjordes lag-SM i dressyr på Linköpings Fältrittklubb. Edsbyns Ridklubb red hem SM-guldet i dagens final.
Svar
0
· Visningar
136
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
112
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Storlek röd Kong?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈