Lära gå-stol

Sv: Lära gå-stol

Nu var ju den här tråden om vilken gå-stol som var bra, inte om tågångare

Och den frågan är ju lite svår att svara på då gåstolar är ganska lika varandra, både till utseendet och kvalitén. Jag hade en UFO till dottern och hon älskade den. Till sönerna har jag haft en som nu är 16 år gammal och även en som kanske är 10 år och de var inte alls sämre än UFO:t.

Köp den roligaste du ser.
 
Sv: Lära gå-stol

Nu var ju den här tråden om vilken gå-stol som var bra, inte om tågångare

Jag ber om ursäkt att vi hamnade utanför diskussionen om ev. stolsmärke men det är väl knappast o.t. om lära-gåstolar skulle vara en orsak till tågång?:confused:
 
Sv: Lära gå-stol

jag tror faktiskt det är individuellt, men jag kan ju ha fel..........om att gåstolar skulle orsaka tågångare menar jag
 
Sv: Lära gå-stol

Jag har inte riktigt gillat gåstolar. Hade ingen till sonen men till dottern fick vi låna en till hennes fars förtjusning, jag var cok inte lika glad när dottern kom åt allt på rumsbordet och även gjort illa sig då stolen var lägre en rumsbordsskivan och därför åkte in en bit under bordet.

Har hört många som varnar för dem men även en del som säger att det var det enda som roade deras barn.
 
Sv: Lära gå-stol

*kl*

Jag har egentligen varit väldigt negativ till gåstolar men har nu fått låna en av min syster och Elivia älskar den. Tycker det är så skoj att kunna vara i "sittande" ställning och dessutom backa runt lite (har ännu inte kommit på att den går att köra frammåt med:-).

Den vi har lånat är en billig variant från ullared. Men det funkar bra. Har dock inget trappskydd men vi änvänder den ändå bara på nedervåningen.
 
Sv: Lära gå-stol

kl Det finns en risk att barnet lär sig gå och skippar krypningen. Vilket kan ge en sämre motorik i framtiden.

Det finns barn som aldrig kryper med eller utan gåstol... Min syster kröp aldrig utan hasade sig fram på arslet, det blev folk av henne ändå, utan några motorik problem...

Jag kröp men var dålig i finmotoriken, så det där stämmer nog inte...
 

Liknande trådar

Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
1 300
Senast: Badger
·
Foder & Strö Hej, Min ena häst är för överviktig för att släppa på bete vind för våg i sommar utan han kommer bredvid övriga och så ska han få...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: Anna-Bella
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 267
Småbarn Sonen äter inte så mycket mat. Vid frukost, lunch och middag sitter vi till bords och han får smaka på allting som vi har på tallriken...
2
Svar
20
· Visningar
1 432
Senast: amsway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp