Längtar ihjäl mig!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Irre-76

En bara prata av mig tråd...

Jag längtar ihjäl mig efter min lilltjej på 4 år. Hon är hos sin pappa varannan helg, men eftersom det var "min" jul fick hon åka tidigare för att fira annandagen med han.
Trots att jag egentligen har fullt upp med skolan just nu, massor och göra så blir jag så handfallen utan henne, kan inte göra någonting. Hon har varit hos han varannan helg i 2 år nu, men jag vänjer mig aldrig, är så halv utan henne.

Tror garanterat att hon klarar sig bättre utan mamma än vad mamma gör utan henne :)

Någon mer som känner som jag?
Kan inte tänka klart när hon inte är hemma, hela mitt liv är henne. Visst det är nog inte så bra för henne den dagen hon ska "slå" sig loss och ge sig ut i världen och bli självständig. Vilken tur att hon är tuffare och starkare och redan mer självständigare än sin mamma då :rofl:
 
Sv: Längtar ihjäl mig!

Vilken tur att Buke finns så man kan sitta här och svara på saker och ting och tänker på annat.... Men skolarbetet blir inte gladare då :( men koncentrationen finns inte där...
 
Sv: Längtar ihjäl mig!

Känner igen mig jättemycket...även fast jag vet att jag borde njuta av avlastningen känns det som att jag tappat bort något när Hampus inte är hemma, går tom och plockar upp saker han skulle kunna sätta i halsen trots att han inte är hemma...

Trots det vet jag ju att han har det bra...men det känns endå konstigt.
 
Sv: Längtar ihjäl mig!

Ja visst är det så. Man borde vara glad för avlastningen och att de har det bra, det är jag med, men man är så halv....

Hur gammal är din son?
 
Sv: Längtar ihjäl mig!

Han är 1,5 år bara, så han började sova hos pappa i somras, är jag inte hemma är det inga problem, men är jag hemma och sover själv börjar jag nästan gråta för att det är så ensamt utan honom.:crazy:

Eller på dagarna när det är tomt och tyst :cry:
 
Sv: Längtar ihjäl mig!

är jag inte hemma är det inga problem, men är jag hemma och sover själv börjar jag nästan gråta för att det är så ensamt utan honom.:crazy:

Ja så länge man inte är hemma så är det toppen att få vara lite barnledig, hemma går inte att vara.
:) skönt att man inte är ensam om tårskvättarna, satt för 2 dagar sen och kollade på hennes video på mobilen *snyft* *snyft* blev det.....

Känns lite bättre idag, hon kommer hem imorgon :rofl:
 
Sv: Längtar ihjäl mig!

Stackare, hoppas du får det trevligt ändå....
Min nyår i år, hon var hos sin papps förra...

Tack ska du ha vi ska ha det mysigt!
GOTT NYTT ÅR!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 477
Senast: Acto
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 243
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 794
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp