Läderridstövlar!!

M

MissSecretess

Red för första gånger med läderridstövlar igår å vikken känsla det var!! Omslutet satt ju som berget och man kunde koncentrera sig på andra saker inom sin ridning ;)
Ska rida med dem på min egna lilla skrutta ida =)
Ha de fiint ;)
krams

Va bra! Mina är ännu ganska hårda o lite stela, men det är bara att "rida in dom" :)

ger dom så bra grepp? har nämligen aldrig ridigt i ett par "klassiska" läderridstövlar.
mina graninge tycker jag är väldigt hala :( och sen har jag ett par fårskinnsfodrade nubuckstövlar från hööks som jag älskar. de ger jättebra grepp.
sen är man ju mer en shortchapsmännska (går efter pengar oxå :o).

vad var det för märke på dina?

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 840
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 824
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 486
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar