läder stövlar stl. 40 - med smal vad

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare minna_mook
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 782
M

minna_mook

finns det iöverhuvud taget NÅGONSTANS ??? har liksom inte råd att köpa några special mått beställda saker då jag bara rider lite då och då ...

va på grann***den och enligt dom fanns bara ******** horse junior storlekar upp till 39 ... och man kunde inte beställa med smal vad över det....

nån som har nått tips ? är inte villig att lägga mer än 1500 eller nått sånt ...

******** horse strl. 40 hade ju gigantiska vader på och jag som har små pinnvader jag ju ingen chans

tacksam för hjälp :bow:

Sv: läder stövlar stl. 40 - med smal vad

Äntligen någon med samma problem. :bow: Har pinniga vadet och typ storlek 42 i skor :angel: (är 182 cm lång) Rider med ridskor och chaps.

gör jag oxå nu men .. vill ha ridstövlar .. har ändå ridit i 8 år nu så känns som om det är dax för det :D

ingen ???

1010101010

lider av samma problem ,
nu vet ja ginte vart du bor men hittade ett par stövlar i stockholm
som inte behövde speciaslbeställas , har 42 i strl och 33 i vaden ,
kommer naturligtvis inte på vad butiken heter men ligge rpå st eriksgatan i sthlm

ananrs kan du även kolla på denna site , har för mig att de hade rätt rba priser
http://www.dressyr.com/butiken/index.html

På Sporren i Uppsala. Var dit och provade de vanliga, och de var jättetrevliga och beställde hem de här till mig. :) Vanligtvis har de inte stövlar i denna storleken hemma, för de är svårsålda, men det finns om man frågar.

Liknande trådar

Utrustning Jag ska köpa nya ridstövlar och är mycket intresserad av Mountain horse High Caliber. Jag har tidigare haft andra MH-stövlar så jag vet...
Svar
19
· Visningar
2 321
Senast: spot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka