Ladda ner rington från datorn?

M

Madeleine Nilsson

Jag vet inte om det här har så mycket med datorer att göra, men jag kom inte på vart jag annars skulle vända mig...
Jag har en mobil från Siemens, en A 35, modell uråldrig! Jag skulle vilja ladda ner en ny ringsignal från Internet (Tina Turner).

Är detta över huvud taget möjligt och i så fall vilken sida ska jag gå in på?
 
Sv: Ladda ner rington från datorn?

Madeleine Nilsson skrev:
Jag vet inte om det här har så mycket med datorer att göra, men jag kom inte på vart jag annars skulle vända mig...
Jag har en mobil från Siemens, en A 35, modell uråldrig! Jag skulle vilja ladda ner en ny ringsignal från Internet (Tina Turner).

Är detta över huvud taget möjligt och i så fall vilken sida ska jag gå in på?
bara för att ingen har svarat. men ..OJ!
det är ju en bra fråga.. gå in på nån sida med ringsignaler och kolla om modellen finns med.

annars finns det ju nya kontantkorts telefoner för 300:-
 
Sv: Ladda ner rington från datorn?

Det brukar stå på sidan som du ska ladda ner ringsignalen ifrån, vilka telefoner som kan ta emot ringsignalerna.

Här är en sida; Splashi
I am mobile
eller
Ringsignaler

Har inte provat nån utav de, men kolla med din leverantör (typ V*daf*ne, T*lia eller dyl) de brukar också ha ringsignaler. Även mobiltillverkaren kan ha för nedladdning.

Lycka till!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 476
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 957
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 613
Senast: Milosari
·
B
IT & mobiler Jag ska köpa ny dator redan på onsdag (denna veckan)! Mamma betalar men jag får välja typ vilken jag vill, den ska kosta runt 5500kr...
Svar
10
· Visningar
1 961
Senast: BonnieS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp