Läckösläp!

Vi har ett och jag gillar det inte. Skramligt och hoppigt att köra!

jag har haft två. ett enkelaxlat och en "falsk" boogie. både jag och hästarna har varit nöjd med båda, även om boogien naturligtvis gett mycket bättre åkkomfort. bra folk som tillverkar dem dessutom, lätta att ha och göra med angående specialkonstruktioner etc. jag tycker det är en mycket bra budgetkärra.

Jättenöjd med vårt från mitten av nittiotalet. Rejält för lite pengar och lätt med reservdelar och tillbehör direkt från tillverkarna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 599
Senast: warg
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 237
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 054
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Djuridik
  • Hur firar ni jul?

Hund, Katt, Andra Djur