Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tre jättefina täcken som inte håller tätt....Har kört med impregneringsmedel , men det har inte hjälpt. Har inte tvättat dem heller. Bara att slänga?? Eller använda dem kalla dagar utan nederbörd...
Jag insåg att jag impregnerade det 2014. Jag använder det fortfarande och jag tyckte att det var slut redan då.. älska horseware!Jag hade ett Amigo regntäcke som var helt slut, så jag sprayade som en idiot , men inte på dom 20-30 cm längst ner, dom blir ju bara blöta ovanifrån tänkte jag. Jag skrattade när jag såg resultatet!
Visa bifogad fil 24039
Har tre jättefina täcken som inte håller tätt....Har kört med impregneringsmedel , men det har inte hjälpt. Har inte tvättat dem heller. Bara att slänga?? Eller använda dem kalla dagar utan nederbörd...
Vad har du impregnerat det med?Jag hade ett Amigo regntäcke som var helt slut, så jag sprayade som en idiot , men inte på dom 20-30 cm längst ner, dom blir ju bara blöta ovanifrån tänkte jag. Jag skrattade när jag såg resultatet!
Visa bifogad fil 24039
Åt och fram hette medlet jag använde då. Det enda täcket som jag har ägt som jag har impregnerat. Äger vara horseware av olika modeller.Vad har du impregnerat det med?
Jag har också bara horseware men just de tunna hero regntäckena tycker jag blir dåliga efter några säsonger och hade gärna impregnerat igen. Är livrädd för att tvättaÅt och fram hette medlet jag använde då. Det enda täcket som jag har ägt som jag har impregnerat. Äger vara horseware av olika modeller.
Jag "tvättar" på sommartid med såpa och en rotborste. Det jag använde var bara en spray så behövde inte tvätta det i maskin.Jag har också bara horseware men just de tunna hero regntäckena tycker jag blir dåliga efter några säsonger och hade gärna impregnerat igen. Är livrädd för att tvätta
Luktar den impregneringen starkt?Åt och fram hette medlet jag använde då. Det enda täcket som jag har ägt som jag har impregnerat. Äger vara horseware av olika modeller.
Det var fem år sen jag behövde impregnera, jag kommer helt ärligt inte ihågLuktar den impregneringen starkt?