Elin_B

Trådstartare
Vet inte hur beteckningen ser ut. LA:P1 eller LA P:1 eller något annat.

Hursomhelst undrar jag vad det är för ett program och jag hittar det inte i dressyrprogramboken. Heter det något annat där?

Sv: La:p1

Tycker det verkar skönt komprimerat dock :) Komprimerade program utan 100 mil färdsträckor är skönt. Men gillar inte mkt galopp :P. Har bara ridit B:2an på lång bana... Tyckte inte om det programmet iofs, men då har det ju bara varit ett...

Sv: La:p1

Jo, det gjorde du och det är COPYRIGHT på de färdigtryckta dressyrprogrammen. De får alltså inte läggas ut på internet, då copyrighten tillhör ridsportförbundet.

Mvh

IngelaH
Moderator

Liknande trådar

Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 050
Senast: Fille
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
774
Senast: Lisen82
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 607
Senast: Badger
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka