LA:6 nu MSV C:2?

mailkonto

Trådstartare
Lite hjälp här tack! Motsvarar den "nya" MSV C:2 den "gamla" LA:6? Såg nämligen att det tillkommit ytterligare en bokstav på de medesvåra klasserna... :confused:

Sv: LA:6 nu MSV C:2?

Gamla LA:6 motsvaras bäst av nuvarande MsvC:1 och gamla LA:5 av MsvC:2. Vissa förändringar är gjorda men många linjer är desamma.

Detta svaret kommer att låta lite snorkigt, men är det inte enklast att gå in på Ridsportsförbundets hemsida eller Stallbacken och helt enkelt plocka fram mönstren?

Fast TS undrade ju bara om det motsvarade varandra. Inte vars man hitta dem... För mkt fritid eller? :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 653
Dressyr Ja, hur stor skillnad är det egentligen? Alltså, jag vet ju givetvis att det kommer in nya rörelser som bakdelsvändning...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
13 738
Senast: fio
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 167
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 045
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka