L&P tränset från hansbo?

S

sockertopp

L&P tränset från hansbo?

någon som har erfarenhet av det här tränset? tycker ni att det är snyggt? det tycker jag :love: http://www.hansbo-sport.se/L&P-tr%C3%A4ns2.htm
brunte passar bäst i stora nosgrimmor... är svåra att hitta.. kan man köpa kandar och ta bort de där extraremmarna då de oftast har stora nosgrimmor?
något tips på snygga träns??
tack!

Re: L&P tränset från hansbo?

Jag tyckte också det var jättesnyggt tills jag såg det i en affär.. Det är breda fula remma och hela tränset gav ett klumpigt intryck. Men det är ju en smaksak...

nej, vad synd.. vet du va det kostade? vill ju bara att nosgrimman ska vara massiv inte resten..
men tack!

Det var DYYYRT. Tror mellan 3000-4000 kr. Utan tyglar.

Ja, det går att ta bort ena remmen på kandaret, så får du ett snyggt dressyrträns. Jacson har billiga och bra kandar!

jag tyckte inte kvalitén på det tränset matchade priset..
då fantastiskt var det inte..

nu vill jag veta vilket träns tycker ni är absolut snyggast?
:)

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 064
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har länge funderat på att skaffa hund och väntat på rätt läge, vilket jag tror närmar sig. Jag har läst mig galen om de olika...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
16 805
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 346
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 241
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar